Header

Header

söndag 31 maj 2015

Leker med bilderna från tyskens besök

Ibland blir jag trött på "original bilder" eller vad man ska kalla det. Även om bilden i sig är bra så tycker jag det är tråkigt för det blir samma visa om och om igen. Så Claus blir offer för min total makeover denna gången :)

Han va ju trots allt den som fick någon fisk på hela fyra dagars försök. Fyra dagars jakt på karp gav endast en spegel på 6.28kg. Personligen misslyckades jag totalt när jag tappa en bättre fisk men sånt är livet och jag grämer mig inte allt för mycket. Målsättningen var ju bara att ha det trevligt. Det hade jag helt klart! Första kvällen bjuder Claus på grillspett! Fantastiska! Känns dock som att jag fick svårt att toppa det och kanske en utkörd pizza rädda min heder lite???
Claus fiska på rätt bra, förutom spegeln lyckades han få brax, abborre, mört och det var inte långt bort att gäddan också kom upp en snabbis. Alltid lika kul att ha han på besök!






//Fojjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar