Header

Header

onsdag 30 april 2014

Inbrott dagen innan resa!!

Så glad jag var när jag vaknade fredag morgon och skulle börja packa ut i bilen. Tog mina betesväskor med mig ner från lägenheten, gick genom källaren för att komma till bilen. Lade in väskorna och gick tillbaka in i källaren. Tog upp nyckeln till mitt förråd för att låsa upp hänglåset när jag ser att dörren lutar lite konstigt. Då ser jag att skruvarna till gångjärnen är bortskruvade. Jag lät hänglåset sitta kvar för stöd när jag lyfte dörren åt sidan. Mina spön och rullar är borta!!!! Nått rövhål har under natten tagit alla mina spön och rullar! Varför kan man aldrig få ha sina saker i fred? Varför får sådant folk överhuvudtaget finnas? En resa som jag så har sett fram emot... Tack för hjälpen med att få till låne utrustning för helgen även om det inte kändes som samma sak som min egen utrustning! Men nu ber jag er ha ögonen öppna! 
Savage Gear Woody Light 180gr
En 5601 JB satt monterad
Savage Gear Butch Light 100gr
En revo toro satt monterad
Savage Gear Bushwhacker 15-42gr
Okuma Trio satt monterad
Amb. Black max
Vision Big Daddy Set
Även ismetesspön och flytväst försvann...

//Fojjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar