Header

Header

måndag 13 oktober 2014

Karma 2014 - Dagens eldsjälar

Kul med så mycket positiv respons redan dag ett! Har varit i kontakt med många under dagen och jag hoppas att många fler kommer att droppa in under tidens gång. Jag har valt att inte spika ett datum för auktionerna än då jag gärna vill att så många som möjligt får chans att dra sitt strå till stacken. Men förhoppningen är att vi ska kunna börja buda på alla godsaker i början av december! Vill ju inte att det ska gå in över juletiden ;) Men mer om detta kommer senare.

Så dagens tack går till

PickaDollLures
CaesarLures
Stefan Elwe
JenzzaLures
Jari Aalto Jaraal
Esoxgear
FKP-Gear
Sist men inte minst Unicef.

Kommer löpande att uppdatera här på bloggen så ingen kommer att känna sig glömd i slutändan och skulle jag mot förmodan missa någon ber jag redan om ursäkt! Inte lätt att hålla koll på alla mail som trillar in :) Ni som funderar på att skänka beten får gärna behålla dem hemma ett litet tag till, ska se om jag kan ordna nån deal med posten så dem inte trycker ner era fina beten i min lilla låda:)

Har ni ideer eller annat på lager så är det bara att höra av sig!


robertfeustel@hotmail.com

//Fojjan



Företag

2 kommentarer :

  1. Be folk att skicka paket så du får hämta ut dem på posten. Det kostar inte extra å då kan du ju t ex vänta en vecka sen hämta ut ett helt gäng åt gången.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar för tipset och det ska jag helt klart köra på! Så van vid de gröna så det fanns ju inte ens i skallen på mig ;)

      Radera