Header

Header

fredag 14 februari 2014

Panama - En resa man aldrig glömmer (movie time)

Jag lyckades då med att filma en hel del under den här resan. Först tänkte jag klippa ihop det till en liten action film, men då jag har fått en hel del frågor om hur fisket fungerar så valde jag att inte klippa så mycket. Istället visar jag hur det faktiskt fungerar när det väl sitter en tropisk fisk på kroken.

Samspelet med kaptenen och hans skipper är mycket viktigt när det är en stor fisk på kroken. Sista fisken i filmen är en tonfisk som tog Eriks popper (95lbs!!!). Här fungerar inte samspelet helt hundra och kaptenen placerar Erik lite fel.... ja ni får helt enkelt se för er själva hur det går :)

Tack till Dario, Daniel, Tomas, Tony och Erik som har varit mina båtkamrater på den här resan!

//Fojjan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar