Header

Header

måndag 3 juli 2017

Det har hänt mycket sen sist!

Helt ärligt orkar jag nog inte riktigt beskriva allt som har hänt sedan jag senast blogga. Men om man önskar lite mer up to date så bör man följa oss på facebook (Team Gandalf) eller Fojjan på instagram. Sociala medier är helt klart smidigare för att snabbt publicera något. Jag ska göra mitt bästa för att få upp allt här med men jag lämnar inga garantier. Jag är helt enkelt lat av mig ;)

Men men, det har som sagt hänt en del. Jag har varit i Norge på skrei fiske. En mycket rolig resa där det blev en väldans massa fisk i båten. Andreas var det som tog resans största torskar. 


Tysken var på ett vår besök där vi gav oss ut på lite karp jakt. Med tanke på att vi hade minusgrader på nätterna var jag överlycklig över att han kunde få landa 3st fina fiskar.




Hampus fiskar som vanligt tok mycket. Han har varit i en hel drös med sjöar och även testat lyckan utomlands! Väntar fortfarande på att få se bilderna från Kroatien....


Han har även lagt mycket tid på ett speciellt vatten och till sist kom också första karpen. Även sutarna gillar Northern Baits.




Även jag själv har faktiskt fått någon enstaka fisk. Absolut inga monster och när jag väl fick en riktigt snygg karp klabba man till det med fokusen :)



Detta var en snabb uppdatering om hur vår/försommar har gått. Nu är det snart semester och vi får helt enkelt se om man får fiskat något.


//Fojjan






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar