Header

Header

onsdag 22 januari 2014

Panama - En resa man aldrig glömmer, del II

Den fisk jag helst av allt önskade att landa denna veckan var en Rooster Fish. Men ack så svårt det skulle va. Hade en del efter poppern men ingen som ville svälja mina Halco poppers (i alla fall inte när det var jag som poppa). Dario skulle lyckas med att landa en fantastisk Rooster på 50 lbs (ca 23kg) på popper! Även Tomas lyckades få upp denna fulländade fisk i båten och väl hemma framför datorn kan jag inte göra annat än och drömma mig tillbaka. Jag SKA fånga min Rooster! Så denna delen tillägnar jag er grisar som lyckades med bedriften att landa min drömfisk :)



Tomas fick kämpa lite för att hålla i sin rooster.





Darios största ville verkligen inte vara med på bild.

 Erik Axner.


 Tony Liljeqvist.


Johan Mikkelsen.

 Marcus Dietze.

Steffen Dietze.

//Fojjan





2 kommentarer :

  1. nice! warm-up för en 10+ från isen?
    Claus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja vi kan ju alltid hoppas att det dyker upp en tio plus från isen. Men så som det ser ut nu så tar det lång tid innan isen ligger :)

      Radera